[Terminologia] Proposta de modificació al Recull de Termes

dis jun 19 22:26:02 CEST 2010

Ep Sergi
Gràcies per col·laborar! Segur que has après de primera mà el
funcionament bàsic de tot plegat ;-)
Sobre els termes, hi estic d'acord:
Crec que caldria posar:

* directory - directori
* folder - carpeta

i punt.

salut
jordi s

El 19/06/2010 22:19, en/na Sergi Mateo ha escrit: