[Terminologia] Proposta de modificació al Recull de Termes

Sergi Mateo sergimateo a ubuntu.cat
dis jun 19 22:19:47 CEST 2010

Bones,

Treballant avui a la Marató pencaire, m'agradaria comentar sobre un
fet que m'he trobat amb les traduccions de directori i carpeta que
apareix al Recull:

* directory - directori, carpeta
* folder - carpeta, directori

Crec que seria bo per a la gent que no tenim un gran bagatge en la
traducció de programari, que el Recull ens recomanés només una de les
dues opcions. Desconec la raó per la que es va fer aquesta elecció en
el seu moment, només ho proposo per a assolir, si cal, més
"homogeneïtat" en les traduccions. Quan tradueixo programari, em
preocupa més l'homogeneïtat del que tradueixo que traduir cadenes
segons els meus coneixements del català i l'anglès.

Salut!

Sergi