[Terminologia] Hostatge o allotjament, hostatjar o allotjar?

Ferran Roig ferro66 a ya.com
dic jul 14 16:23:19 CEST 2010

I per què no ambdós? Quin problema hi veus?. Penso que es poden usar
indistintament a criteri del traductor, de cara al usuari final ambdós
signifiquen el mateix. Imagino que hostatjar s'ha utilitzat més per la
semblança al anglès.

L'objectiu principal és no confondre l'usuari, a partir d'aquí, sóc
partidari de confiar en el bon criteri del traductor. De la mateixa
manera que no tots el programes anglesos utilitzen el mateix vocabulari,
les traduccions han d'aprofitat tot el potencial del lèxic català.

Sort!
Ferran

Al 14/07/2010 9:05, En/na Pau Iranzo ha escrit: