[Terminologia] Hostatge o allotjament, hostatjar o allotjar?

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dic jul 14 09:05:55 CEST 2010

Crec que millor posar l'exemple en qüestió que ens ha plantejat el
dubte:

Hosted By Sourceforge

Què seria millor?

«Hostatjat a/per/gràcies a Sourceforge»

«Allotjat a/per/gràcies a Sourceforge»

El dc 14 de 07 de 2010 a les 08:56 +0200, en/na Manel Zaera va escriure: