[Terminologia] Hostatge o allotjament, hostatjar o allotjar?

Manel Zaera manelzaera a gmail.com
dic jul 14 08:56:18 CEST 2010

Doncs a mi em sembla que en molts casos és més natural parlar d'espai,
d'espai web, si estem parlant del servei de "hosting", i de proveïdor
d'espai a qui fa el "hosting".

Manel

El 14 de juliol de 2010 8:51, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit: