[Terminologia] Segona proposta de termes per incloure al Recull de Termes

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div ago 27 16:06:50 CEST 2010

Bé, personalment crec que «trucar» està força bé.

Però la realitat és que no és una paraula que es faça servir ni al País
Valencià ni a les Illes, per això mateix proposava «telefonar».

És clar que és més restringit i tal. Només volia comentar-ho.

Salut!

Pau

El dv 27 de 08 de 2010 a les 15:31 +0200, en/na Toni Hermoso Pulido va
escriure: