[Terminologia] Plural d'hertz

josep lladonosa capell jlladono a xtec.cat
dij abr 22 14:36:39 CEST 2010

Hola,

Aprofito per comentar que si el que es vol fer és escriure la unitat
internacional en símbol (Hz), aquest va sense essa.

Totes les unitats (en símbol) s'escriuen sempre sense plural: h, min,
km, kg,... i no pas "hs", "mins", "kms", "kgs", etc.

Feliç diada de Sant Jordi per demà...

En/na Jordi Serratosa ha escrit: