[Terminologia] Forma dels imperatius

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div oct 17 13:36:06 CEST 2008

Hola,

> Bé, abans de res haig de confessar que no m'havia mirat la guia
> d'estil de SoftCatalà  :$

Softcatalà, amb la c amb minúscula :)

> Malgrat les indicacions de Softcatalà, només volia donar el meu parer
> perquè crec que s'hauria de fer així.
> Aquesta sempre havia estat la forma de l'imperatiu, deixant de costat
> el que digui la guia d'estil, que només diu que es farà així però no
> dóna cap mena de justificació del per què d'aquesta decisió.

Aquests criteri que la Guia recull es basa en recomanacions del TERMCAT,
que és un consorci que neix de l'acord entre la Direcció General de
Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de
Catalunya i l'Institut d'Estudis Catalans amb la finalitat de promoure,
coordinar i desenvolupar les activitats terminològiques en llengua catalana.

Tens un recull de la versió original d'aquests criteris a[1] la web del
TERMCAT. Si tens una opinió formada de perquè et semblen poc adequats
aquests criteris, els hi pots fer arribar.

[1] http://www.termcat.cat/productes/documents/loc_inf.pdf

--
Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Desè aniversari de Softcatalà -> http://10anys.softcatala.org