[Terminologia] Songbird

Domènec domenecmontje a gmail.com
div oct 17 07:14:19 CEST 2008

Hola, bon dia a tothom!

Un incís que jo voldria fer quant a aquest tema:

Si fóssim castellans estic d'acord en que les opcions de menús o botons
haurien d'estar en infinitiu, però en Català els imperatius, que com
molt bé dius, Francesc, és aquest cas, són en segona persona del plural.

Per aquest motiu fa anys que mantinc que el text dels menús i botons,
qualsevol ordre que li dónes a l'ordinador, hauria d'estar en aquesta forma.

Per tant, segons el meu punt de vista, no hauria de ser EXAMINAR o
EXAMINA, si no EXAMINEU.

Suposo que us sona estrany, perquè he vist molt poques traduccions en
aquest sentit, però entenc que hauria de ser així.

A reveure!

Domènec

el 16/10/2008 22:11, en/na Francesc Dorca i Badia va escriure: