[Terminologia] Songbird

Manuel Souto Pico m.soutopico a gmail.com
div oct 17 03:27:41 CEST 2008

Francesc,
Això que dius per a mí no té sentit. Com pots saber com s'ha de traduir scan
si està fora de context?

A més, que no vagi precedit de "to" no vol dir que no sigui un
infinitiu. Seria scan un imperatiu en la següent frase simplement perquè el
"to" està absent??

Enabling this option will help you scan your hard disc.

Salutacions, Manuel