[Recull] multicast = multidestinació?

Josep Lladonosa Capell jlladono a xtec.cat
dij maig 8 12:58:30 CEST 2008

Xavier,

En aquesta llista crec que tots són termes tècnics. ;)

Jo faig classe d'aquestes coses de les "networks", on toquem les "LAN",
la "ISDN", etc. (ui, perdó! Volia dir "xarxes", "XAL" i "XDSI"! Ja hi ha
prou sigles com per "estar-se'n" d'una cosa que es pot traduir. Proposo
que la traduïm, i en fem "multidifusió" :D

Salut!

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit: