Re: [Recull] proposo "dynamic range = marge dinàmic"

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dll mar 31 12:41:46 CEST 2008

Hola,

Cercant les dues propostes al google, es veu que "rang dinàmic"
> apareix més o menys el doble de cops que "marge dinàmic".

Tot i que jo també faig servir aquest mètode, sabem que el Google no té una
fiabilitat del 100% ;)  (bàsicament perquè, a Internet, hi escriu tothom; el
Google no sap diferenciar si els autors de les pàgines són erudits en el
tema corresponent).

El Termcat diu "marge dinàmic"; jo no me'n desviaria.

Els meus 5 cèntims.

Salut!

Sílvia