Re: [Recull] Actualització del Termcat: repositoy = repositori

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
div abr 11 10:37:52 CEST 2008

Bones,

El 11/04/08, Sílvia Miranda <silvia a softcatala.cat> ha escrit:
> Hola,
>
> Acabo de veure això al lloc web del Termcat [1]:
>

>  "És adequada la forma repositori en informàtica? - 09/04/08

onservar el terme "dipòsit".

> Personalment, no em fa res adoptar el terme "repositori"; tot i que "dipòsit" m'agrada, el canvi està ben argumentat.
>
> Què en penseu?

Jo crec que la majoria de la gent en deiem repositori, fos o no fos
acceptada pel termcat. Tot el que sigui reconèixer la parla de la gent
em sembla bé. De fet dipòsit és desconcertant  per als que estem
acostumats al terme repositoris, s'hauria d'evitar de fer servir
termes que ningú no faci servir, com va passar amb les traduccions de
banner i blog.

                              HAL

    I am putting myself to the fullest possible use,
    which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com