[Recull] encriptar vs. xifrar

Josep Lladonosa Capell jlladono a xtec.cat
dis set 15 20:37:34 CEST 2007

Hola,

fa poc vaig elaborar uns materials amb aquests conceptes i volia
comentar que
ni "xiframent" ni "desxifratge" apareixen a l'enciclopèdia. Hi surten
"xifratge" i "desxiframent".
La paraula "encriptar" no hi consta.

En/na Sílvia Miranda ha escrit: