[Recull] Proposta de nous termes

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
div jun 8 10:49:15 CEST 2007

Bones,

jo no traduiria commit, el deixaria tal qual i el manllevaria. És el
terme que la gent està acostumat a fer servir, per bé o malament.
Canviar-lo només farà que es rebutgi, en la meva opinió. "S'han de
cometre els canvis al dipòsit" és bastant més difícil d'entendre que
no pas "S'ha de fer commit dels canvis al repositori".

Els meus 0.05 €. Tot i que crec que estaré en minoria.

El 02/06/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: