[Recursos] Canvi de servidor de traducció del LibreOffice i la memòria de traduccions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 25 21:52:26 CET 2019

Hola Joan

Aquí tens una prova:

https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/201a2c672e66fe20c725e5003f302293697772dd

I aquí com queda:

https://www.softcatala.org/recursos-dev/memories.html

Si veus qualsevol cosa que no et quadri m'ho dius. Si no em dius res entenc
que està bé i ho deixem així.

Gràcies!

Jordi,