[Recursos] Finalitzada la traducció del dorsal de SANE

Irene Tetteh imorcilo a gmail.com
dis set 8 19:11:54 CEST 2018

Bona tarda,

Penso que aquest correu no era per a mi!

Ara bé, aprofito per oferir-me si us cal algun corrector, traductor o
terminòleg. Us passaria el currículum amb molt de gust.

Salutacions,

Irene Tetteh

El ds, 8 set 2018 a les 18:39 Robert Antoni Buj i Gelonch <
robert.buj a gmail.com> va escriure: