[Recursos] Integrant els resultats de l'extracció automàtica terminològica a la cerca

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij gen 29 23:03:02 CET 2015

El dia 29 gener de 2015, 5:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Tinc una prova de concepte ja implementada. Personalment ho trobo útil.
>
> Aquí teniu una cerca on apareix es resum terminològic:
>
> http://www.softcatala.org/recursos/dev/web_search.py?
> source=settings&target=&project=tots
>
> Podeu fer més cerques a l'entorn de desenvolupament:
> http://www.softcatala.org/recursos/dev/memories.html
>
> Qualsevol comentari és benvingut.

M'agrada molt com ha quedat. Potser buscaria la manera d'integrar-ho també
quan el que es busca és la paraula en català. Però siga com siga, ho veig
una millora important.

Bona feina!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Recursos