[Recursos] Integrant els resultats de l'extracció automàtica terminològica a la cerca

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij gen 29 05:57:37 CET 2015

El 24/01/2015 a les 15:19, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Ara mateix l'extracció de terminològica[1] i les memòries com dues
> pàgines separades[2].
>
> La meva idea seria integrar-les cada cop més. El primer pas seria que al
> fer cerques aparegui un quadre amb el resum de l'extracció terminològica
> quan hi ha un terme present a l'extracció (veure captura de pantalla amb
> la cerca de 'preview').
>
> Això va una mica en línia amb el que fa Google d'integrar destacats a la
> pàgina segons el tipus de cerca.
>
> Penso que com a traductor és molt interessant quan cerques un terme
> [...]

Tinc una prova de concepte ja implementada. Personalment ho trobo útil.

Aquí teniu una cerca on apareix es resum terminològic:

http://www.softcatala.org/recursos/dev/web_search.py?source=settings&target=&project=tots

Podeu fer més cerques a l'entorn de desenvolupament:
http://www.softcatala.org/recursos/dev/memories.html

Qualsevol comentari és benvingut.