[Recursos] Integrant els resultats de l'extracció automàtica terminològica a la cerca

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
div gen 30 21:47:39 CET 2015

Molt bona feina, Jordi! Em sembla una millora molt útil per als traductors.

Potser buscaria la manera d'integrar-ho també quan el que es busca és la
> paraula en català.

+1

Només un parell de correccions lingüístiques:

*Resum de l'extraciò automàtica terminlògica per al terme
Resum de l'extració automàtica terminològica per al terme (de fet, jo més
aviat diria «del terme»)

*Per a cada opció, entre parèntesis, 'usada' indica el percentatge d'ús
respecte a altres opcions i 'coincidències' els cops que s'ha trobat.
Per a cada opció, entre parèntesis, *usada* indica el percentatge d'ús
respecte a altres opcions i *coincidències*, els cops que s'ha trobat.

Salut!

Sílvia

El dia 29 gener de 2015, 23:03, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit: