[Recursos] Cerca en memòries: no respecta els paràmetres de cerca?

dis feb 28 16:10:21 CET 2015

El 28/02/2015 a les 15:43, Jordi Serratosa ha escrit:
> El 27/02/2015 a les 20:45, Jordi Mas ha escrit:

> Millora molt :-)
> Tant, que ara em fa cas i tot ;-)
> No entenc per què són necessaris els parèntesis, però bé.
> Hi ha algun lloc on estiguin documentades aquestes coses? Potser seria
> bo afegir-ho a la pàgina: "Si voleu veure totes les opcions avançades
> de cerca, vegeu ...")

la cerca que ha funcionat és aquesta:
<http://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=%28font+OR+fonts%29&target=font*&project=tots>
Amb l'"OR" en majúscules.

Una cosa: al capdamunt de la pàgina de resultats posa:
> Resultats de la cerca del terme: (font OR fonts) font*
Es podria posar més clar què s'ha cercat?
Jo faria:
> *Resultats de la cerca: **
> **    Original:* (font OR fonts)
> *    Traducció:* font*
Per tal que es vegi exactament què s'ha cercat...
Suposo que això no caldrà quan els resultats es mostrin a la mateixa
pàgina de cerca. Llavors, amb un "Resultats de la cerca" n'hi haurà prou.

salut
jordi s