[Recursos] Cerca en memòries: no respecta els paràmetres de cerca?

dis feb 28 15:43:43 CET 2015

El 27/02/2015 a les 20:45, Jordi Mas ha escrit:
> El 27/02/2015 a les 15:29, Jordi Serratosa ha escrit:

> Jordi, què tal si proves (Font or fonts) posant-los entre parentisis,
> millora?

Millora molt :-)
Tant, que ara em fa cas i tot ;-)
No entenc per què són necessaris els parèntesis, però bé.
Hi ha algun lloc on estiguin documentades aquestes coses? Potser seria
bo afegir-ho a la pàgina: "Si voleu veure totes les opcions avançades de
cerca, vegeu ...")

salut
jordi s