[Recursos] Esborrany de la pàgina www.softcatala.org/recursos

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll gen 6 15:57:48 CET 2014

Hola,

El dia 6 gener de 2014 15.33, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Funcionalitat que penso seria interessant considerar:
>
> - Poder usar-lo des de la línia de comandes, és a dir, que malgrat ho
> oferim com a servei via web es pogués baixar i executar.
>

> - Documentaria quins formats d'entrada suportarem. Per exemple, PO, text
> pla, etc.

La idea des d'un principi va ser oferir una eina web que permetera adaptar
po's. El primer pas va ser extraure totes les regles d'adaptació per
tindre-les a mà i classificades. Ho documentarem.

> - Jo faria un dipòsit GIT diferent, ja que és una eina independent a la
> terminologia i les memòries.

Vols dir sota Softcatala/AdaptadorVariants (per example)?

> Pau, com a curiositat suggereixo mirar-se el que han fet la gent de GNOME
> UK[2] per adaptar el GNOME a l'anglès britànic[3]. El cal pel cas valencià
> és més complexe, a més volem separar dades del codi, però en qualsevol cas
> ho deixo com a referència.

Gràcies per la referència. Efectivament, l'adaptació que fan és molt
senzilla. No veig expressions regulars enlloc. Però serveix igualment per
fer-ho servir com a base i simplement afegir les funcions necessàries.
Creus que seria bona idea fer-ho el més genèric possible per a que es
poguera fer servir amb altres llengües a partir d'un xml de regles?

Salut,
Pau