[Recursos] Esborrany de la pàgina www.softcatala.org/recursos

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 6 15:33:51 CET 2014

El 06/01/2014 14:50, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Respecte a l'adaptador:
>
> * Actualment està programat en php
> * Cal fer una revisió de les regles d'adaptació. Ja tenim un bon
> feedback per part del Jaume.
> * El port a python l'he de planificar
>
> Des del meu punt de vista, primer de tot voldria centrar-me en el
> treball sobre les regles que tenim actualment i crear l'xml. Després
> d'això, em posaré amb el port a python.
>
> En principi, dos mesos haurien de ser suficient per fer-ho tot, però
> crec que el punt més important és el de les regles i és per on
> [...]

Hola Pau,

Penso que tindria sentit crear una petita pàgina web (exemple similar
[1]) on tinguéssim tota aquesta informació i documentéssim els requisits
funcionals i tècnics.

Funcionalitat que penso seria interessant considerar:

- Poder usar-lo des de la línia de comandes, és a dir, que malgrat ho
oferim com a servei via web es pogués baixar i executar.

- Documentaria quins formats d'entrada suportarem. Per exemple, PO, text
pla, etc.

- Jo faria un dipòsit GIT diferent, ja que és una eina independent a la
terminologia i les memòries.

Pau, com a curiositat suggereixo mirar-se el que han fet la gent de
GNOME UK[2] per adaptar el GNOME a l'anglès britànic[3]. El cal pel cas
valencià és més complexe, a més volem separar dades del codi, però en
qualsevol cas ho deixo com a referència.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0
[2] https://wiki.gnome.org/BritishEnglish
[3] https://git.gnome.org/browse/gnome-i18n/tree/en_GB/en_GB.pl