[Recursos] Guia d'estil - proposta de millora de la secció de documentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div des 26 20:44:24 CET 2014

Hola Joan,

> La forma en imperatiu no veig com pot aparèixer en un títol de
> documentació, directament la marcaria com a incorrecta.
>
> Només un petit afegitó, el substantiu associat al verb "afegir" és
> "afegiment", per tant hauríem de dir "Afegiment de gràfics a la
> galeria". Sé que això pertany a terminologia, i que habitualment usem el
> substantiu "adhesió" quan cal, potser tocaria usar "afegiment" per
> coherència amb el verb.
>
> Com vaig comentar dissabte, els substantius encaixen millor en els
> títols de documentació, en canvi els infinitus encaixarien millor en els
> [...]

Aquest opció no només no és tècnicament viable en molts casos sinó que
afegiria un grau de complexitat al català que altres llengües no tenen,
per la qualcosa penso que hem de defugir completament.

He fet les esmenes que suggeries, el redactat actual queda així:

http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmas/Guia_d%27estil_2015_proposta_documentaci%C3%B3#Localitzaci.C3.B3_de_documentaci.C3.B3

Qualsevol altre comentari és benvingut