[Recursos] Guia d'estil - proposta de millora de la secció de documentació

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dic des 31 13:31:52 CET 2014

Hola,

Els canvis en semblen adients. Només una petitesa:

*Cal sempre usar la primera lletra en majúscula quan ens referim a elements
de la interfície d'usuari.

Sempre cal usar (de fet, jo més aviat diria "sempre s'ha d'utilitzar") la
primera lletra en majúscula quan ens referim a elements de la interfície
d'usuari.

Salut!

Sílvia
El dia 26/12/2014 20:44, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: