[Recursos] Exemple d'eixida del LanguageTool amb la memòria de traducció de VLC

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu abr 27 07:23:34 CEST 2014

Hola Jaume,

Gràcies per la faena. Això ens ajudarà molt a millorar les traduccions. Ho
agafe i aniré fent correccions!

El dia 26 abril de 2014 13.35, Jaume Ortolà i Font
<jaumeortola a gmail.com>ha escrit: