[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 27 23:36:51 CET 2013

El 27/10/2013 22:19, Joan Montané ha escrit:

> Afegeixo un parell de comentaris relacionats amb el motor de cerca.
> Alerta al punt volat!! :)
>
> Si cerco "add-on" (sense cometes) a les cadenes originals, sembla que
> cerca per "add", i només posa en negreta "add" en les cadenes que tenen
> "add-on". Escriure add-on entre cometes no sembla variar el resultat. El
> resultat esperat seria que no segmentes al guió.
>
> Si cerco "instal·lo" (sense cometes) a les cadens traduïdes, sembla que
> cerca per "instal" i per "lo"?!!. Posa en negreta "instal" i "lo". El
> mateix efecte (mala segmentació) es produeix cercant "instal·lar", es
> [...]

Hola Joan,

Els apunto a la llista de coses a fer[1]. Potser del configuració del
Whoosh, però m'ho he de mirar.

Estic veient que si sóc l'únic desenvolupador això acabarà com el
Catalanitzador[2], on només implementarem les coses amb més prioritat
per manca de temps.

Gràcies Joan

Jordi,

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0#Coses_a_fer
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Coses_a_fer#Millores_funcionals

Més informació sobre la llista de correu Recursos