[Recursos] Possibles millores al Whoosh

Joan Montané joan a montane.cat
div nov 22 09:03:56 CET 2013

El dia 22 de novembre de 2013 8.42, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Ho trobo un tema molt interessant a la cruïlla entre tecnologia i llengua.
> A més penso que tindria un impacte molt positiu ja que beneficiaria a totes
> les aplicacions que usin aquestes biblioteques.

Sí, aquesta és la idea. Millorar les biblioteques per a solucionar els
projectes que les usen.

Dit això, penso que és un projecte complement a part de l'esforç de
> memòries de traducció. De la mateixa manera, que solucionar els problemes
> que m'he trobat al locale català[2] està fora de l'abast d'aquest projecte.

Sí, però igual que has rodejat el problema amb el separador de milers al
web de recursos, hauríem de rodejar el problema amb el punt volat, o
solucionar-ho a upstream.

> Llavors, si ens posem ara a millorar el Whoosh ens passarem com a mínim 3
> mesos. Suggereixo acabar les memòries i després pensem quin és el següent
> projecte. Personalment, després de les memòries i el catalanitzador vull
> treballar amb el LanguageTool[3]. Per la qualcosa, si algú té interès li
> puc donar un cop de mà però vull acabar primer altres coses.

Em sembla coherent, un bon pla de treball, :)

Joan Montané