[Recursos] Aclariments a peu de pàgina sobre les memòries de traducció

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll des 30 12:19:48 CET 2013

El 30/12/2013 00:32, Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep
>
> Jo no posaria la informació directament a la pàgina principal, sembla
> massa tècnica... Ho faria en una d'aquestes opcions:
> a) En una pàgina separada de "PMF" (tipus: "Per què el nombre de
> paraules de blabla.. no coincideix amb blablah...?")
> b) A la columna de "Paraules traduïdes" (i a "Última actualització" pel
> cas 2) li posaria una iconeta (i) rodoneta xocoteta que quan passis el
> ratolí per sobre se't mostri un tooltip amb la informació.
> c) a+ b

Gràcies Jordi. Ho he apuntat a la llista de coses a fer [1]

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0#Coses_a_fer