[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 24 de desembre 2013

Joan Montané joan a montane.cat
dll des 30 11:06:51 CET 2013

El dia 30 desembre de 2013 10.07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Bon dia Joan,
>

>  finalment he fet els canvis al JSON.
>>

> Ja està construït a: http://recursos.softcatala.org/dev/
>
> He observat que l'enllaç del projecte del GIMP és de l'Inkscape i
> viceversa.  En el commit es veu molt ràpid[1]. Si ho pots esmenar.
>

> argh!!! gràcies!!! ho corregeixo de seguida que pugui.

>  He afegit el TinyMCE
>>

> Sí, ja està. No teníem suport[2] per baixar només un fitxer per
> l'Subversion que he afegit. He arreglat el projecte perquè funcioni[3].

Perfecte.

> No sé si tens relació amb els autors de la traducció de Scribus, amb un
> cop d'ull molt ràpid he vist que la capitalització que usen és la anglesa:

Sí, ho vaig veure, també hi ha alguns infinitus escampats per aquí i per
allà. Fa anys que no s'actualitza la traducció, i no he trobat rastre de
qui la va fer... segueixo investigant, però seria més àgil si sortís un
traductor nou.

Joan Montané