[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 24 de desembre 2013

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll des 30 10:07:51 CET 2013

Bon dia Joan,

> finalment he fet els canvis al JSON.
> He separat el GIMP i l'Inkscape, cadascun en un projecte propi.

Ja està construït a: http://recursos.softcatala.org/dev/

He observat que l'enllaç del projecte del GIMP és de l'Inkscape i
viceversa.  En el commit es veu molt ràpid[1]. Si ho pots esmenar.

> He afegit el TinyMCE
> He intentat afegir l'Scribus, però no me n'he sortit. L'enllaç al fitxer
> TS l'he anotat al wiki, però no veig com puc baixar-lo en RAW des del
> websvn i amb el tipus "subversions" em baixa tots els fitxers del
> directori. Jordi pots mirar-ho?

Sí, ja està. No teníem suport[2] per baixar només un fitxer per
l'Subversion que he afegit. He arreglat el projecte perquè funcioni[3].

No sé si tens relació amb els autors de la traducció de Scribus, amb un
cop d'ull molt ràpid he vist que la capitalització que usen és la anglesa:

# Source: /scribus.ca.po from project 'Scribus'
#: ActionManager#62
msgid "Lower to &Bottom"
msgstr "Envia al &Fons"

# Source: /scribus.ca.po from project 'Scribus'
#: ActionManager#63
msgid "Raise to &Top"
msgstr "Envia a &Sobre"

Estaria bé comentar-lis.

> He afegit el Piwik a la llista de projectes pendents d'afegir. Les
> cadenes es troben en format JSON.

D'acord.

[1]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/611d0f4f4f3a03d2b00b38acc67dcdee246214de
[2]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/4dcbff93be7c2f74c4e75ce638a3ce23e9009d9b
[3]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/b2322e129f73468c70a4a1056f28504cefacfb6b

Més informació sobre la llista de correu Recursos