[Recursos] Memòria de traducció - actualització agost

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu ago 18 20:57:56 CEST 2013

Al 18/08/13 20:28, En/na Jordi Mas ha escrit:

Si, aquí: https://www.transifex.com/accounts/profile/GPGTools/

> Ara mateix només suportem fitxers PO i TS quan importen la memòria de
> traducció.
"Crec" que el Transifex permet crear un fitxer PO, però no n'estic
segur. Caldria mirar-ho.

> Entenc que TOTES les traduccions estan aquí:
>
> https://github.com/GPGTools/GPGMail/tree/dev/Resources/ca.lproj
No. Les traduccions que jo faig les faig al Transifex. Ells de manera
periòdica les envien al GitHub, però no es troben actualitzades.

> [...]
> cap eina per convertir-los?
>
> M'he centrat en convertir els .strings a PO, he aconseguit fer-ho així:
>
> prop2po -t en.lproj ca.lproj po --personality strings --encoding utf-8
>
> El resultat són els fitxers PO adjuntats.
>
> La traducció d'algunes cadenes apareix en anglès, per exemple:
>
> #: 382.title
> msgctxt "382.title"
> msgid "The signature could not be verified."
> msgstr "The signature could not be verified."
>
> El problema és que en la traducció en català conté cadenes en
> anglès[1]. T'ho dic per si vols revisar-ho.
M'imagine que serà perquè no han actualitzat les traduccions.

--
Una salutació,