[Recursos] Memòria de traducció - actualització agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 10 18:42:49 CEST 2013

Ep gent,

Fa temps vaig comentar[1] que vaig comentar a treballar en automatitzar
la creació de la memòria de traducció de Softcatalà.

El codi de les eines que he produït està aquí:
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools

Hi ha un fitxer JSON on es poden configurar tot les memòries que es baixa:

https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/blob/master/src/projects.json

Hi aquí hi ha totes les memòries generades pels projectes que tenim a
dia d'avui:
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/tree/master/memories/latest

Hi ha un fitxer per projecte i el fitxer tm.po que conté tots els projectes.

Ara mateix la memòria conté 180536 cadenes dividides així:

* Recull project. 1086 translated strings
* Abiword project. 1531 translated strings
* VLC project. 6792 translated strings
* Mozilla project. 17391 translated strings
* gnome project. 74923 translated strings
* LibreOffice project. 72893 translated strings
* Fedora project. 5927 translated strings
* Ubuntu project. 596 translated strings
* Mandriva project. 5895 translated strings

On em cal ajuda:

1) Si podem mirar el fitxer JSON i si determineu que ens cal afegir cap
projecte o fitxer.

2) Si les feu servir i teniu cap comentari. Per exemple, ara mateix hi
ha entrades duplicades però només pels projectes que faciliten el
msgctxt com ara Mozilla.

3) Si podeu donar un cop d'ull a la pàgina web [2] i les PMF [3] i
actualitzar-les.

Les memòries que tenim ara són de 2009, són molts anys i s'han fet
moltes millores llavors m'agradaria publicar una actualització a
principis de Setembre, malgrat no fos perfecte, i continuar treballant-hi.

[1] http://llistes.softcatala.org/pipermail/recursos/2013-January.txt
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0
[3]