[Recursos] Memòria de traducció - actualització agost

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll ago 12 12:43:09 CEST 2013

He pegat una ullada ràpida, i he vist una cosa que m'ha sobtat (tot i que
no té gairebé cap importància)

El "sub-projecte" FileZilla està inclòs dins del projecte Mozilla al fitxer
json, però segons tenia entés i veig que es confirma [1], tot i la
semblança en els noms, FileZilla no té res que veure amb les eienes de
Mozilla. Per tant, crec que seria convenient separar-ho en un projecte nou.

He fet un fork al meu compte personal, i he fet les modificacions i sembla
que funciona. He fet també el pull request al repositori de Softcatalà, per
a que Jordi mire a vore si no he fet res malament

https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/pulls

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >