[Guia] proposta d'estructura per a la Guia

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jun 14 12:41:15 CEST 2008

En/na Sílvia Miranda ha escrit:
> Bones,
>
> Ara que tenim una llista per parlar de la propera versió de la Guia
> d'estil, envio la proposta d'estructura que he elaborat.

Hola Sílvia,

Si ningú té res més a comentar sobre la proposta de nova estructura
llavors si us plau agafa la versió més recent de la Guia d'Estil[1] i
canviaria l'ordre de les seccions següent la teva proposta. Un cop la
tinguis envia-la a la llista si us plau.

Cal ser tot el curós que puguis en aquest procés. Jo et recomano que
usis l'editor HTML del paquet Mozilla o qualsevol altre que sigui
respectuós a les etiquetes HTML existents al document.

Un cop tinguem això fet podem començar a proposar canvis i anar-los
aplicant atòmicament i podem començar avançar amb tot el que tenim
pendent de fer.

[1] Recorda que és la que hi ha al Subversion ->
http://websvn.softcatala.org/listing.php?repname=Documents&path=%2Fguia%2F#_guia_

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/

Més informació sobre la llista de correu Guia