[Guia] proposta d'estructura per a la Guia

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll jun 9 20:26:49 CEST 2008

En/na Sílvia Miranda ha escrit:
> Bones,
>
> Ara que tenim una llista per parlar de la propera versió de la Guia
> d'estil, envio la proposta d'estructura que he elaborat.
>
> Si us plau, feu-hi un cop d'ull i comenteu qualsevol cosa que us sembli
> pertinent. Tenir una bona estructura és important perquè consultar la
> guia sigui còmode i relativament ràpid :)

Hola,

Gràcies Sílvia. M'agrada força la proposta i es un gran pas endavant.

Alguns comentaris:

· Cal incloure la secció de presentació com a primer punt
· Caldria afegir-hi un apartat 3.4 de localització de webs.
· Jo els apèndix 1 i 2 els posaria dins de l'apartat 1.2 ja que em
sembla prou important.

Un cop tinguem un acord sobre la nova estructura proposaria reorganitzar
el document actual per tal de que el contingut actual s'encabís dins de
la nova estructura.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/

Més informació sobre la llista de correu Guia