[Guia] Proposta per la secció false friends

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jun 15 20:27:02 CEST 2008

Hola,

Bé, un cop la Sílvia hagi reorganitzat la Guia seguint la nova
estructura podem anar consensuant petits canvis i anar-los implementant.

Jo tinc una proposta d'ampliació per l'actual secció "3.6. Els falsos
amics". L'ordre és: forma en anglès, traducció incorrecta, traducció
correcta

La proposta és afegir els següents termes amb els quals m'he trobat sovint:

occurrence, ocurrència, repetició
contributors, contribuïdors, col·laboradors
successfully, satisfactòriament, correctament
favorite, favorit, adreça d'interès / preferit

Què en penseu?

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/

Més informació sobre la llista de correu Guia