[Mozilla] Més projectes a Pontoon

dll nov 23 14:39:14 CET 2015

Ep

Entenc que ara per ara és fora confús què hi ha a on. A sobre, amb la
irrupció del Pontoon, encara afegeix més confusió.

De moment al *Pontoon *hi ha poca cosa: https://pontoon.mozilla.org/ca/
De fet, només el projecte que va demanar el papapep (_/Fundraising/_),
un tal "_/Engagement/_" (ja acabat) i _/M/__/DN/_, corresponent a les
pàgines del Mozilla Developer Network i que de moment jo el deixaria
quietet perquè té poca preferència i encara no estem segurs que sigui
convenient traduir aquest tipus de contingut.

Hi ha 2 instàncies del Pootle per a projectes de Mozilla:

*Locamotion* http://mozilla.locamotion.org/ca és una la instal·lació del
Pootle mantinguda pels creadors del Pootle. Per tant, sempre el mantenen
a l'última versió. Conté els projectes:
/_Firefox 44 (Aurora)_/
     ---- La versió "Aurora" del Firefox d'escriptori. Quant a "Aurora":
A Mozilla tenen diferents versions (o canals de distribució):
"/release/", que és la versió estable que arriba al públic general;
/beta/, que òbviament és la versió beta :-) ; "/aurora", /és una versió
pre-beta que s'actualitza gairebé diàriament; i /"nightly/", que és la
versió més inestable i de desenvolupament. Nosaltres traduïm la versió
/Aurora/.
/_Firefox for Android (Aurora)
_/    ---- La versió "Aurora" del Firefox per a l'Android_
_/_Firefox OS (master)_/
     --- La versió més recent del Firefox OS. Crec que ja van per la 2.6.
/_Firefox OS v2.1_//_
_//_Firefox OS v2.2_//_
_//_Firefox OS v2.5_/ [aquesta és la versió que sortirà properament, ja
ha començat la fase de testing]/_
_/    ----- Són diferents versions del Firefox OS. Es mantenen com a
projectes separats perquè el recorregut que tenen és més llarg i potser
hi ha bugs o traduccions que cal corregir per a una versió específica./_
_//_Lightning_/ --- És el calendari integrat en el Thunderbird/_
_//_Thunderbird_/ --- És el client de correu Thunderbird. El Thunderbird
va una mica "per lliure" respecte al Firefox. Ho porta un desenvolupador
separat de Mozilla./_
_//_Web parts
_/    --- Aquí dins hi ha tots els projectes relacionats amb la pàgina
web mozilla.org. Campanyes de màrqueting, etc. Compte, que no tot el que
es veu s'ha de traduir. Molts fitxers són de campanyes passades.
Normalment el papapep ho manté al dia.

*Mozilla **Verbatim *https://localize.mozilla.org/ca/ és una
instal·lació del Pootle mantinguda per Mozilla. És la que se substituirà
pel Pontoon algun dia. No és l'última versió del Pootle i es veu que
tenien tot de problemes per actualitzar-lo (un motiu pel qual passaran a
Pontoon), per tant es quedarà en aquesta versió del Pootle.

Conté tots aquest projectes:
Add-ons --- És la pàgina web de complements del Mozila:
https://addons.mozilla.org
Find My Device
Firefox Accounts
Firefox Accounts Payments
Firefox Hello
Firefox Input
Marketplace   ---- https://marketplace.firefox.com/
Marketplace Commbadge
Marketplace Fireplace
Marketplace Spartacus
Marketplace Stats
Marketplace Zippy
Mozillians
Support Mozilla

Crec que és al Verbatim on necessitem més ajuda. Per exmeple, el
projecte "Add-ons" i "Marketplace" (la botiga d'aplicacions de Mozilla)
*També és al Verbatim on el @Sergi havia de venir a buscar la cadena que
diu del "Marketplace"*

@Sergi: això que trobaves ja al 100% del Marketplace
(http://mozilla.locamotion.org/ca/mozilla_lang/marketplace/ --- això no
era el marketplace en sí, sinó segurament que serien algunes pàgines web
de mozilla.org descrivint el marketplace o fent-ne promoció.

Esperem que quan el Pontoon solucioni les limitacions actuals que té, es
pugui fer tot o grairebé tot des del Pontoon i que no sigui tan
complicat saber on hi ha què.

NOTA FINAL: Compte: abans de demanar nous projectes al Pontoon, primer
assegureu-vos que no estigui ja Verbatim.

El 21/11/2015 a les 2:25, Sergi Rodrigues ha escrit: