[Mozilla] Fundraising a Pontoon

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
div nov 20 03:21:34 CET 2015

Jo finalment, seguint les vostres instruccions, he pogut accedir al meu
compte de "Persona" primer i després amb aquest al de "Pontoon" i he
pogut suggerir traduccions per unes 30 etiquetes.

Discrepo amb en Jordi, jo he trobat molt còmode i àgil la traducció amb
Pontoon!!
No sé fins a on has treballat amb ella Jordi, però a mi m'ha anat força
bé emprar el panell que es desplega a l'esquerra de la finestra en
prémer el botó de la cantonada d'a dalt. Pots fer amb dos clis un filtre
de les etiquetes "missing" (sense traduir) i quan prems el botó
"suggest" per gravar comprova amb javascript quatre detalls bàsics
(coincidència de majúscules, signes de puntuació, etiquetes HTML,
etc...). En fi, força útil.

A més, si és molt pràctica la barra de dalt que et permet amb 3 clics:

 1. CANVIAR DE APLICACIÓ/WEBSITE A TRADUIR
 2. veure si l'elecció en qüestió és traduïble al català
 3. escollir quina part/secció de l'aplicació/website escollit vols
    traduir i en quin percentatge està!

En fi... dubto que pugui ser més fácil. Entenc però, que faltaria poder
integrar l'ús dels diccionaris o revisadors automàtics que en Jordi
comentava. Però em dona la sensació de que "están en ello" ;)

I responent a algú altre (perdoneu, no recordo qui) que ha comentat la
idoneïtat de traduir sobre el mateix context HTML ja renderitzat, he
d'afegir pels que no sou programadors, que allà no es pot editar tot,
perquè hi ha "molts" texts amagats: "placeholders" (als controls de
text), missatges d'alerta o error, meta-etiquetes, "tooltips", etc.

Salut!
Sergi