[Mozilla] Fwd: Update on Fennec high-res icons and Amazon SSL

Joan Montané joan a montane.cat
dic jul 29 07:10:57 CEST 2015

Ep!

Durant la nit he rebut l'intercanvi de missatges del Sergi i Jordi a la
llista. Es van enviar abans dels meus, però els he rebut després?!!

El dia 29/07/2015 3:22, "Sergi Rodrigues" <sergio.cero a gmail.com> va
escriure:

> Joan Montané, penso com tú: costa de trobar llibres en línia i més en
català, així que també crec que és en benefici del català el facilitar
l'aparició de Abacus i Llibres.cat als cercadors que sigui necessari ;)

> Dit això, m'he pres la llicència de dissenyar un parell de logos per a
cada un!

> Els més elaborats m'agraden més (el segon d'Abacus i el primer de
Llibres), p

Coincideixo amb la tria. No passa res si "els macos" no és veuen bé a mida
petita. Podem usar un logo amb mida 65px i un altre a 95px o superior.

Entenc que, pel cas del cercador IEC, només cal modificar el fitxer xml que
defineix el motor. Les icones van incorporades dins l'xml codificades en
base64.

Si m'indiqueu l'enllaç als fitxers xml de Fennec crec que podria fer-ho.

Si volem afegir els motors de Llibres.cat i Abacus, els modificaré per a
afegir les icones aquestes i, si es pot fer, també faré la versió per a
Fennec.

Joan Montané