[Mozilla] Fwd: Update on Fennec high-res icons and Amazon SSL

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
dic jul 29 08:50:40 CEST 2015

Vols dir que no serà per la diferència horària meva (-9 hores respecte
vosaltres) que t'has liat?

Salut i bon dia... me'n vaig a dormir.. aquí són les 23:50 ara ;)

Sergi