[Mozilla] Fwd: Update on Fennec high-res icons and Amazon SSL

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
dic jul 29 03:22:17 CEST 2015

Joan Montané, penso com tú: costa de trobar llibres en línia i més en
català, així que també crec que és en benefici del català el facilitar
l'aparició de Abacus i Llibres.cat als cercadors que sigui necessari ;)

Dit això, m'he pres la llicència de dissenyar un parell de logos per a
cada un!

Els més elaborats m'agraden més (el segon d'Abacus i el primer de
Llibres), però quan es fan petits òbviament els altres es llegeixen i
distingeixen millors. En aquest sentit, el que estigui interessat,
trobarà als comprimits que adjunto els respectius documents .htm que en
obrir-los renderitzen les icones amb diferents tamanys, emprant a més
percentatges com a indicador de mida, aixíq ue si feu més petita la
finestra del navegador les icones es faran més petites.

Per cert, Eduard, he retocat les icones del DIEC2, perqué el primer cop
(fa unes hores, vaig oblidar de fer transparent l'exterior del requadre
amb cantonades rodones, i llavors les icones sense aquesta transparència
es veuràn malament sobre qualsevol fons de pantalla que no sigui blanc ;)

Salut !!!
Sergi