[Mozilla] Fwd: Update on Fennec high-res icons and Amazon SSL

Joan Montané joan a montane.cat
dim jul 28 22:58:57 CEST 2015

El dia 28 de juliol de 2015, 21:44, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit:

> Sembla que volen icones d'alta resolució (96px) per als motors de cerca
> (cada locale té uns motors diferents).
>
> En el nostre cas, manca una icona per al motor del DIEC
> https://l10n.mozilla-community.org/~flod/p12n/bug1179109_highres_fennec/#ca

Relacionat,

fa temps teniem el motor de cerca de llibres.com (ara llibres.cat), però el
vam haver de treure perquè el web no era compatible amb Opensearch. Ara
torna a ser-ho.

La botiga en línia d'Abacus (http://online.abacus.coop/ca/) és el més
semblant que tenim a Amazon en català. I és compatible amb Opensearch.

He creat 2 petits motors per als 2 webs anteriors (envio els xml adjunts).
Potser es poden retocar i millorar-los, però són plenament funcionals. Crec
que paga la pena afegir-los al Firefox. Fent-ho beneficiem 2 empreses
privades, cert. però permet potenciar el mercat catalanoparlant.

L'única pega, què entronca amb aquest fil, és que no he trobat logos de més
de 16px. Caldria trobar-ne de mida 65 i 130 píxels.

Salut!!!

Joan Montané