[Mozilla] Hola a tots

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
dll jul 27 23:32:36 CEST 2015

Hola a tots, m'incorporo amb molta il·lusió a aquest grup de traducció.
He ajudat a traduir algun programari els darrers anys al català, i al
castellà també, especialment eines/aplicacions web. I l'altre dia, fent
recerca sobre el desenvolupament a Firefox OS vaig trobar el vostre grup
i vaig animar-me a entrar-hi. Estic a la vostra disposició, però si em
pregunteu prefereixo utilitzar el poc temps lliure que li puc dedicar al
projecte per a traduir interfícies d'eines abans que documentació. Avui
dia els programaris canvien tant ràpidament de versió que les
documentacions corresponents són massa efímeres... és la meva opinió.
Per això prefereixo sempre involucrar-me en la traducció d'interfícies ;)

Apa, una salutació a tots.
Per últim dir que havent nascut i viscut per quasi 40 anys a
Barcelona/L'Hospitalet del Llobregat, em vaig casar amb una
"hermosillense", i des de fa uns 7 anys estic residint a Hermosillo,
Estat de Sonora, Mèxic. Ho dic perqué tenim una diferència horària de
8-9 hores, depenen de la temporada de l'any (aquí no canvien l'horari a
l'estiu... és l'únic estat de Mèxic que no ho fa, jejejeje).

Salut!
Sergi