[Mozilla] Traducció del firefox 30 al 99%

R. Torrents r.torrents a gmail.com
dll mar 17 20:22:25 CET 2014

Resposta agraïda, però no sé si prou clara per a un aprenent com jo. Suposo
que ara teniu prou feina si es tracta d'enllestir una actualització. Més
endavant sí que agrairé alguna explicació sobre les cadenes de

https://l10n.mozilla.org/teams/ca#webdashboard

que anuncies.

No voldria que el meu oferiment és una frivolitat.

Ramon