[Mozilla] Traducció del firefox 30 al 99%

dll mar 17 18:21:20 CET 2014

Jo ahir a última hora vaig fer algunes correccions al pootle de l'aurora.
També vaig avançar força el gaia i tinc pendent acabar-lo. Les cadenes que
falten deixeu-me-les acabar durant la setmana, que cal veure si hi caben o
no a la pantalla.
Per cert, moltes de les cadenes actualitzades eren idèntiques a la versió
anterior però havien canviat l'apòstrof normal ( ' ) per apòsftrof
tipogràfic. Pffff! Algunes cadenes estaven com a fuzzy degut a això, però
moltes altres,les més llargues, no et proposava fuzzy ni res. Grrrr.

salut,
jordi s
El dia 17/03/2014 11.16, "Eduard Gamonal" <egamonal a softcatala.cat> va
escriure: