[Mozilla.cat] pendent: actualitzar la web

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
diu mar 16 12:11:08 CET 2014

Ei Eduard, realment la proposta no és meva sinó de l'Alina. No recordo
exactament què es va concretar si és que es va concretar alguna cosa del
cert, però pel que jo vaig entendre la intenció era que cadascú tingués la
seva fitxa a mozillians.org i a la pàgina de Qui som es mostrés un resum de
totes les fitxes de la gent de Mozilla.cat.

En qualsevol cas, jo també aposto per modificar primer la pàgina manualment
i això de mozillians,org ja ho mirarem més endavant, En general només
caldria incloure les noves persones i modificar alguna descripció si algú
vol, oi?

El dia 15 març de 2014 15.22, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat> ha
escrit: