[Mozilla.cat] pendent: actualitzar la web

dis mar 15 15:22:45 CET 2014

ei ricard, pel que veig Ghost és una plataforma de blogs i prou. Per què
hauríem de canviar-hi? Ara tenim Wordpress (code is poetry!) i el disseny
que ofereix/oferia Mozilla Communities (
https://wiki.mozilla.org/index.php?title=MCS:Theme). Ens estalvia bastanta
feina. no recordo si l'hem canviat nosaltres.
Jo seria partidari de fer paquets de feina assumibles i que permetin
incorporar canvis a producció de manera incremental i freqüent. si no, els
projectes acaben morts perquè som massa pocs.

Albert, em sembla genial el que proposes! Si et sembla, quan puguis
planteja qui hauria de ser allà, si caldria tenir-ho sincronitzat amb el
wiki de SC que parla de pencaires, amb el wiki de mozilla on diu qui té
accés a la seva infraestructura, etc. de moment jo faria la modificació a
l'article i després pensem com lligar-ho amb mozillians (api? link?)