[Mozilla.cat] pendent: actualitzar la web

diu mar 16 20:26:50 CET 2014

Hola gent,

el que comentava n'Alina és com ho va fer la comunitat índia.
Ho teniu aquí: http://devs.mozillaindia.org/leaderboard/
i el codi:
https://github.com/MozillaIndia/leaderboard
https://github.com/MozillaIndia/leaderchalk

Possiblement calgui demanar permís: https://wiki.mozilla.org/Mozillians/API

La decisió important seria triar per quin(s) criteri(s) obtenir un
llistat de persones.
Pel que fa a llengua, no sé si encara es pot recuperar gent. Vegi's:
http://mozillians.readthedocs.org/en/latest/api-languages.html

Salut,

El 16/03/14 12:11, Albert Juhé Lluveras ha escrit: